HETTS

Jag har nu tagit tag i den sista biten av min lista!

Marabou Crisp'it, så jävla ovärt!
Marabou Vinter, usch den va asäcklig!
Fazer Choklad, mår illa av typ en bit...

Jag orkar verkligen inte med mig själv!
Att jag aldrig lär mig!
Inget godis är gott, så är det bara!
Enligt mig iallafall.

Andra saker jag glodde sönder på i affären var:
Marängtårta
Chokladtrippelglass

Det komiska är att jag vet att jag kommer må illa
av det och att jag inte behöver skiten!
Vilket jag mår väldigt bra av...

Dagens mat blev stekt potatis med korv och ägg (vilket jag inte åt)
Det där med chokladen var enbart till för att slutföra min lista, inget annat!
Jag njöt inte ens när jag åt!

Snart närmar sig julen, vilket innebär mat!
Tur att jag inte tänker äta eran jävla fettojulmat då!
Inget godis heller! Inga trillingnötter, no way!

Bröd sa jag att jag aldrig mer skulle äta, pappa köpte nått nytt skit och
jag åt en halva utan smör med ett glas tropisk juice. Äckligt!

Inget mer för ikväll, nu ska jag duscha!


- make me fucking thin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0