...

Det har gått 22 min och jag har hunnit trycka i mig limpa med smör.
MASSA LIMPA MED SMÖR!
Ett skivat äpple i en skål med lättfil som jag fyllde på om och om igen.
Jag hällde i socker och vaniljsocker och till sist kakao.
Fyfan så det smakade.
Fil är inte gott! Varken med socker eller äpple i!
Bröd är bara gott den första tuggan typ, sen smakar det skit!
Jag har aldrig gillat bröd, HURFAN kan jag stå och trycka i mig
det nu då? Gosh! Orka mig själv...

Kaksmet och varm choklad gjort på kakao kan dra åt helvete.
Bröd och smör, fett!
Äpple, inte-ens-gott!

Somsagt, imorgon är det en kort dag! Jag måste börja ta tag i
detta på riktigt! Jag vet att jag är smal, men jag kan bli smalare!
44-45 kg ska jag ner till. Finns inget backa tillbaka!
Tillbaka till att vara ett fetto, no fucking way.
Jag är här och nu. Smal. Jag ska bli smalare.

Vatten... vatten i mängder ska jag dricka!

-Är du hungrig?
-Ja! Vad tror du?!
-Ta vatten då fatass!





              - make me fucking thin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0