ALDRIG

 
 
 Gulligt fet tjej.
 Don't wanna end up like that.
 Hur kan dendär människan göra sådär mot sin kropp?
 Seriöst! Oh my god...

 Idag är jag faktiskt ganska glad! Men ångesten finns där och lurar!
 Ingen frukost (behöver inte den)
 Lunch vart limpa med lättfil och en pajform! Åt inte innehållet, ew!
 Till middag blev det mera limpa och lättfil! Dendär sista biten limpa jag
 åt var min absolut sista! För resten av mitt liv...
 Lättfil innehåller 35kcal / 100ml. Det är ju ingenting! En dl lättfil ska jag
 börja äta som antingen lunch eller middag ibland!
 Inget mer för idag, jag ska göra situps och träna lite nu!
 Puss!


- make me fucking thin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0