15:32


Hej! Idag har matintaget vart sådär...

Frukost: -

Lunch: Kycklingfilé, skorpor (vi säger typ 10st, vet inte om jag överdriver)
Med smör och jordgubbssylt, rostade mandlar (typ halva påsen),
2 st marabou apelsinkrokant bitar och typ lite lättmjölk + fil

Middag: Ska jag inte äta

Kycklingfilén är ju bra! Skorpor... fullkorn, vete och kardemumma. Usch!
Smör, usch! Jordgubbsylt, fyfan!
Jag slängde sylten efter jag hade tagit, så jävla ovärt med sylt alltså.
Det är för sött! Skorpor är onödiga kalorier! Inget av dom tre olika sorterna var
ens goda! Så, nu är det ute ur mitt liv! Skorpor, sylt och smör!
Jag ska aldrig mer äta smör!
Rostade mandlar var inte ens heller gott, onödigt skit!
Slängde resten...

Mjölk och fil är också onödigt!
Chokladen med! Fan va äckligt!
Men. Nu har man iallafall testat!
Aldrig mer säger jag bara!


  


- make me fucking thin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0